19 xuño, 2020

Liberdade de expresión: solidariedade con Aroeira


Na nosa sección Literiatura, acudimos frecuentemente a autores brasileiros. Hoxe, un deles vese seriamente ameazado polo goberno e, con el, a liberdade de expresión. Velaquí o manifesto promovido na súa defensa:
"Nós, artistas, escritores, jornalistas, cientistas e professores, que não podemos viver e trabalhar sem democracia e liberdade, repudiamos frontalmente a declaração do Sr. Ministro da Justiça, André Luiz Mendonça, que ameaçou instaurar inquérito contra o grande artista gráfico Renato Aroeira. O ministro viu ameaças à "segurança nacional" (sic) numa charge em que Aroeira ironiza as falas do Presidente da República incitando seus seguidores a invadirem e filmarem hospitais. Ao dizer que um desenho de humor leva perigo à integridade do Estado, o ministro expressa um delírio fanático e alimenta as fantasias totalitárias dos criminosos que promovem ataques crescentes contra a democracia no Brasil.
Não aceitamos mais delírios obscurantistas. Não aceitamos intimidações. Abaixo o autoritarismo.
E amparados no Artigo Quinto da Constituição Brasileira, dizemos "não" à censura, em solidariedade ao artista Renato Aroeira e ao jornalista Ricardo Noblat, que postou a charge em seu “Blog do Noblat”. "
 Se o queres asinar, pódelo facer aquí.

Ningún comentario: