Un excelente guión e un prodixioso desenvolvemento gráfico: non cumpriría engadir máis nada ao comentario sobre “El Ángelus” (Norma: 2012), unicamente xustificar os adxectivos empregados.
Clovis, o protagonista, é un visitador
médico de 45 anos, engulido polo seu traballo e case un inmigrante
inadaptado na súa familia: “¡Si ni siquiera
sabes encender el lector de DVD!¡Eres un retrasado! ¡Un
pitecántropo! /.../ ¡Mis amigos tienen padres como tú, incluso más
viejos, y no hay ninguno que no tenga móvil, que no sepa usar el
ordenador y que aún utilice la guía de teléfonos! ¡La guía! ¡Por
suerte en el cole nadie lo sabe, o me moriría de vergüenza!”
-bérralle o seu fillo adolescente, ao descubrir que Clovis, por
impericia, lle bloqueou o computador, mentres trataba de imprimir
L'Angélus de Millet.
L'Angélus de Millet. Fonte: Wikimedia Commons |
Dalí: Réminiscense archéologique de l'Angélus de Millet |
Dalí: Les atavismes du crépuscule (phénoment obsessif) |
Desde grandes planos panorámicos ata ínfimos detalles ou obxectos debuxados pormenorizados ao extremo, desde os estados psicolóxicos ata as continuas rupturas temporais, o lapis e as cores de Homs reflicten, completan e reforzan o guión de Giraud.
Dalí: Angelus arquitectónico de Millet |
Polo demais, fixádevos na capa. Clovis
e a profesora de arte do seu fillo contemplan un puzle.
Fixádevos ben. Non só faltan pezas por colocar, senón que falta
xente, polo menos a mirada dunha terceira persoa, alguén que ten
algunha pista para colocar algunha das pezas, se cadra algúns de
vós...
Podes ver (e descargar) as primeiras páxinas en PDF
Máis referencias en Marela Be!
Nota: as imaxes das obras de Dalí proceden da Fundación Gala - Salvador Dalí
Máis referencias en Marela Be!
Nota: as imaxes das obras de Dalí proceden da Fundación Gala - Salvador Dalí
Ningún comentario:
Publicar un comentario